سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به فرزند خود حسن فرمود : ] کسى را به رزم خود مخواه و اگر تو را به رزم خواندند بپذیر ، چه آن که دیگرى را به رزم خواند ستمکار است ، و ستمکار شکست خورده و خوار . [نهج البلاغه]
 

 

 

 آموزش رانندگی کلیک کنید


آموزش رانندگی تصویری کلیک کنید

 

 

آموزش رانندگی مخصوص بانوان کلیک کنید


آموزش حرکت با دنده عقب کلیک کنید


آزمون شهری کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


بهترین حالت گرفتن فرمان کلیک کنید


آموزش پارک کنار جدول کلیک کنید


فیلم آموزش مهارت های رانندگی کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


آموزش دور زدن دو فرمانه و یک فرمانه کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 10:4 عصر

    دانلود آموزش عملی رانندگی مقدماتی,
    دانلود برنامه آموزش راهنمایی و رانندگی عملی,
    دانلود نرم افزار آموزش رانندگی عملی,
    دانلود آموزش رانندگی عملی برای مبتدی,

 

نظیم صحیح آینه بغل
آینه بغل بایستی دستگیره درب بغل را نشان دهد و یا اینکه 10% آینه از قسمتی که به اتاق متصل است بایستی رنگ بدنه اتومبیل ما را نشان بدهد (البته به صورت کج)

د: دنده را خلاص می کنیم
حرف «د» در صکادرات حرف اول دنده می باشد پس از تنظیم آینه ها بایستی از خلاص بودن دنده مطمئن شویم کلاج را با پای چپ تا آخر فشار می دهیم و دسته دنده را به سمت وسط هدایت می‌کنیم تا در محوطه خلاص قرار گیرد. در محوطه خلاص دسته دنده به راحتی به سمت چپ و راست هدایت می کند برای اطمینان از خلاص بودن آن دسته دنده را سمت درب سمت راست فشار می دهیم در آخر سمت راست یک حالت فنر دسته دنده را بر می گرداند به این ترتیب وقتی فنر حس شد مطمئن می شویم که دنده خلاص (این فنر محوطه دنده عقب می باشد در تعریف دنده عقب می گوییم آخر فنر پایین جای دنده عقب می باشد)

ر: روشن کردن
حرف  «ر»  در صکادرات حرف اول کلمه روشن کردن و راهنما زدن می باشد برای روشن کردن باید مراحل آن را در سوئیچ بدانیم.
مرحله اول: باید سوئیچ را به سمت جلو چرخانده تا چراغ خطر ترمز دستی و آمپرها در صفحه کیلومتر به کار افتد. این مرحله را اصطلاحا باز شدن سوئیچ می گویند .
مرحله دوم: در این مرحله سوئیچ حالت فنری به خود می گیرد که با فشار دادن آن به سمت جلو شروع به استارت خوردن اتومبیل می کند. در این مرحله روی سوئیچ با علامت START مشخص شده است. باید مواظب باشیم به محض اینکه خودرو در حال روشن شدن است دستمان را از سوئیچ رها کرده تا از حال استارت زدن خارج شود . اگر در حالی که اتومبیل روشن شده باشد و ما هنوز سوئیچ استارت را گرفته باشیم موجب در گیر شدن دنده استارت شده و خرابی دیگر را به بار دارد.

آ:‌ آینه را نگاه می کنیم
پس از روشن کردن نوبت به ( آ ) دوم در صکادرات می رسد در این حالت آماده حرکت هستیم بایستی آینه هایی را که قبلا تنظیم کردیم را نگاه کنیم چون در آستانه حرکت کردن هستیم بایستی کاملا راه را چک کنیم تا خطری نباشد در ضمن جهت پوشش دادن به نقاط کور آینه سر را به سمت مورد نظر یک بار بر می گردانیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ