سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
 

 

 

 آموزش رانندگی کلیک کنید


آموزش رانندگی تصویری کلیک کنید

 

 

آموزش رانندگی مخصوص بانوان کلیک کنید


آموزش حرکت با دنده عقب کلیک کنید


آزمون شهری کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


بهترین حالت گرفتن فرمان کلیک کنید


آموزش پارک کنار جدول کلیک کنید


فیلم آموزش مهارت های رانندگی کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


آموزش دور زدن دو فرمانه و یک فرمانه کلیک کنید

سه شنبه 94 فروردین 11 , ساعت 10:2 عصر

    دانلود فیلم آموزش رانندگی عملی رایگان,
    دانلود فیلم آموزش رانندگی به صورت عملی,
    دانلود فیلم آموزش عملی رانندگی برای افراد مبتدی,
    فیلم عملی آموزش رانندگی,
یک راننده باهوش در حرکت اول باید سعی کند که نقطه یک حرکت کلاج را پیدا کند و یکدفعه و ناگهانی کلاج را بالا نیاورد. پیدا کردن مقدار فاصله بین نقطه صفر کلاج تا نقطه یک حرکت را قلق گیری کلاج می گویند.
هر اتومبیلی را که برای اولین بار می خواهیم حرکت دهیم باید کلاج آن را قلق گیری کنیم.
 
 
نحوه اجرا:
کلاج را تا انتها گرفته دنده 1یا عقب گاز ثابت داده و کلاج را آرام آرام و به صورت میلیمتری بالا میآوریم تا متوجه شویم که نقطه یک حرکت آن کجاست. هر اتومبیلی را که برای اولین بارحرکت می دهیم بهتر است گاز،کلاج، ترمز، دنده و فرمان آن را قلق گیری کرده و مورد ارزیابی قرار دهیم چون ممکن است از گاز، کلاج، ترمز، دنده و فرمان خودروی شما سفت تر و یا نرم تر باشد.
ضمنا نه تنها این تفاوت همیشه وجود دارد بلکه یک مسئله عادی به شمار می رود و ما به عنوان راننده باید متوجه آن باشیم. نقطه صفر در همه اتومبیل ها یکسان است یعنی انتهای کلاج همه اتومبیل ها نقطه صفر محسوب می شود اما مقدار فاصله بین نقطه صفر نقطه یک حرکت در همه اتومبیل ها یکسان نیست.
اتومبیلی که لنت صفحه کلاج یا دیسک و صفحه کلاج آن تازه تعویض شده با شد کلاج آن نرم تر بوده و شتاب حرکت اولیه آن بیشتر و نیز فاصله بین نقطه صفر و یک حرکت آن بسیار کم است و اصطلاحا می گوییم نقطه یک حرکت کلاج آن پایین بوده و کلاج آن تیز است. دراتومبیلی که چند ماهی از تعویض و استفاده از صفحه کلاج آن می گذرد فاصله بین نقطه صفر و یک حرکت بیشتر است و بایستی تقریبا تا وسط کلاج را بالا بیاوریم تا به نقطه یک برسیم اصطلاحا می گوییم نقطه یک حرکت کلاج این اتومبیل وسط می باشد و اتومبیلی که در آن مدت طولانی ازلنت صفحه کلاج استفاده شده باشد کلاج آن سفت تر شده و فاصله بین نقطه صفر و یک حرکت آن بیشتر می شود و ما مجبور می شویم از وسط آن را بالاتر بیاوریم تا به نقطه یک برسیم که اصطلاحا می گوییم نقطه یک حرکت کلاج این اتومبیل می باشد.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ