سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است [ در طبیعت [سرشته و [ به گوش [شنیده و تا سرشته نباشد، شنیده سود ندهد . [امام علی علیه السلام]
 

 

 

 آموزش رانندگی کلیک کنید


آموزش رانندگی تصویری کلیک کنید

 

 

آموزش رانندگی مخصوص بانوان کلیک کنید


آموزش حرکت با دنده عقب کلیک کنید


آزمون شهری کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


بهترین حالت گرفتن فرمان کلیک کنید


آموزش پارک کنار جدول کلیک کنید


فیلم آموزش مهارت های رانندگی کلیک کنید


آموزش پارک دوبل کلیک کنید


آموزش دور زدن دو فرمانه و یک فرمانه کلیک کنید

جمعه 94 فروردین 14 , ساعت 4:34 عصر

    رانندگی با پراید,
    یادگیری رانندگی با پراید,
    رانندگی با پراید رایگان,
    چگونگی رانندگی با پراید,
    رانندگی با ماشین پراید,

 

 

از کجا متوجه بشویم که اتومبیل صاف شده؟

باید به انتهای لاین خود نگاه کنیم و اتومبیل را مطابق با انتهای لاین خود پارک می کنیم، وقتی رو به جلو به انتهای لاین توقف نگاه کنیم و آنرا با کل عرض جلوی درب موتور اتومبیل خود مقایسه کنیم، بایستی با انتهای لاین موازی باشد و از این طریق مطمئن می شویم که اتومبیل ما کاملا صاف پارک شده است.

نحوه ی خروج از پارک و رعایت حق تقدم:

برای بیرون آمدن از حالت پارک ابتدا راهنمای سمت چپ را می زنیم و اگر تا حداقل 30 متر جلوتر از اتومبیل ما در لاین توقف اتومبیل یا مانع دیگری نبود و امکان حرکت بصورت اریب برای ما میسر بود آینه ی سمت چپ را نگاه میکنیم و به طرف چپ برمی گردیمتا نقاط کور آینه را ببینیم و سپس در همان لاین شروع به حرکت می کنیم و آهسته و اریب کم کم به شکل صعود هواپیما وارد لاین حرکت می شویم و ادامه حرکت می دهیم.

ولی اگر جلوی اتومبیل ما تا حدود 30 متری مانع یا وسیله ی نقلیه و ... وجود داشت و مجبور بودیم بصورت پله ای وارد لاین حرکت شویم. ابتدا راهنمای سمت چپ را می زنیم و در آینه ی وسط و چپ نگاه میکنیم و کمی سر خود را به سمت چپ برمی گردانیم تا نقاط کور آینه را پوشش دهیم و در صورت نبودن خطر، اتومبیل را به حالت 30 درجه کج کرده و می ایستیم (وقتی سر گلگیر سمت راست اتومبیل ما به پلاک یا وسط اتومبیل جلویی برسد 30 درجه شده است). دوباره سر را به طرف چپ می چرخانیم، نگاه می کنیم و اگر وسیله ی نقلیه ای در لاین حرکت نبود شروع به حرکت کرده با احتیاط کامل و بصورت لاک پشتی و آرام وارد لاین حرکت می شویم وقتی اتومبیل و فرمان ما در لاین حرکت صاف شد، حرکت بصورت عادی را انجام می دهیم.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ